Kahramanmaraş İş Ve Sosyal Güvenlik Hukuku
Kahramanmaraş İş Avukatı

Avukat olmak için Hukuk Fakültesi mezunu olmak yeterli değildir. Avukat olmak için bu mesleği layıkıyla yerine getirecek donanıma sahip olmak gereklidir. Kahramanmaraş’ta bulunan ofisimizde bilgi ve birikimlerimiz doğrultusunda hukuksal destek vermekteyiz. Kahramanmaraş Avukat ofisimizde iş ve işyeri avukatı olarak çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Başta Avukat Emre ERGİN ve Avukat Alp Eren ŞABİK olarak alanında başarılı, güçlü bir ekibe sahibiz. Sistematik düşünme yapısına sahip olmamız, analiz gücümüzün yüksek olması ve çözüm odaklı olmamız sayesinde davaları başarıyla sonlandırmaya gayret ediyoruz.

Kahramanmaraş’ta İş - İşyeri Avukatı

Kahramanmaraş iş avukatı arayışı içinde olanlar başarılı ekiple süreci daha kolay atlatmak ve güzel sonuçlar elde etmek için Kahramanmaraş Avukat ofisiyle görüşme yapabilir. Kahramanmaraş Avukat ofisi olarak iş - işyeri avukatlığı üzerine çalışmalar gerçekleştirmekteyiz. İş - işyeri avukatı denildiği zaman akla ilk olarak ticaret gelmektedir. Çünkü herhangi bir işyerinde üretim, satış ve kazanç kavramı varsa ya da satıcı - alıcı ilişkisi varsa iş - işyeri hukuku kapsamında dosya oluşturulur. İş avukatı, iş hukuku kanun bütünlüğünü iyi bilen ve davaları takip eden avukatlar olarak görev yapmaktadır. İş avukatları işçi ve işveren arasındaki sorunlardan kaynaklı olarak davaları takip eder. Genellikle bu sorunlar işverenden kaynaklı olsa da her zaman işverenden kaynaklı sorunlar yaşanmamaktadır. Bazı durumlarda işçi ve işveren arasındaki problemlerde işçi ve işverenin bir suçu bulunmamaktadır. Çeşitli nedenlerden kaynaklı bir başka işçi diğer işçi ve işveren arasında problem oluşturabilir. İş avukatının bu durumdaki asıl görevi ise mağdur olanı savunmaktır. Aynı zamanda mağdur edene karşı hukuki bir sürecin başlaması, mağdur eden için bir yaptırımın uygulanması adına çalışmalar yapmaktır.

İş - İşyeri Avukatı Arasında Nasıl Bir Fark Var

İş avukatı ve işyeri avukatı aynı kavramlar değildir. Kahramanmaraş işyeri avukatı olarak işyerleri ile ilgili yaşanan hukuki sürecin takibini yapmaktayız. İş avukatı olarak adlandırılan avukatlar yapılan iş hakkındaki sürecin takibini üstlenir. İşyeri avukatı ise faaliyette olan ya da faaliyeti sonlandırılmış işyerlerinin hukuki sürecinden sorumludur. İş - işyeri avukatının yerine getirmesi gereken bazı sorumluluklar bulunmaktadır. İş - işyeri avukatları öncelikle dinlemeli, araştırmalı, değerlendirmeli ve nasıl bir yol izleyeceği konusunda plan oluşturarak hareket etmelidir. Kimi zamanlar mağdur görünen taraf aslında mağdur değil de mağdur etmiş olabilir. Aynı şekilde mağdur ettiği söylenen taraf ise mağdur olabilir. Bu nedenle avukatlar dava öncesinde doğru çalışma yapmalıdır. İş - işyeri avukatları genellikle iş hukukunu ilgilendiren alanlarda çalışmalar sürdürmektedir. Bizim önceliğimiz haklıyı haksıza karşı savunmak ve hukukun karşısında bunu en doğru şekilde kanıtlamaktır. Kahramanmaraş’ta vermiş olduğumuz avukatlık hizmetiyle sizlerin iş - işyeri hukuku kapsamında ihtiyaçlarına, soru ve sorunlarına çözüm sunmaktayız. Çalışmalarını titizlikle gerçekleştiren, iletişim kurmaktan vazgeçmeyen, güvenilir avukatlarımızla Kahramanmaraş’ta hizmetinizde olmaya devam edeceğiz.